• Forum rozwoju Mazowsza

TIME FOR POLAND

mrot-TimeForPolandRuszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - „TIME FOR POLAND”. Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.

 

Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama „TIME FOR POLAND”, która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel.

– Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże – mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.


mrot-kampania-TimeForPoland
Źródło i zdjęcie: Polska Organizacja Turystyczna